Klachten

Oeps! Hebben wij de plank misgeslagen? Sorry!
Onze welgemeende excuses. Wij doen er alles aan om aan jouw verwachtingen te voldoen.
 

Bij Installerendoejezelf.nl doen we er alles aan om aan jouw verwachtingen te voldoen. Toch kan het voorkomen dat je een klacht hebt over onze producten of dienstverlening. Onze welgemeende excuses hiervoor.

Om je verder te helpen en een gewenste oplossing te bieden, kun je mailen naar info@installerendoejezelf.nl. Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen deze naar ieders tevredenheid op te lossen. Na ontvangst van jouw klacht ontvang je van ons een bevestiging.

We streven ernaar om binnen 14 dagen na ontvangst van jouw klacht te reageren. Mocht het meer tijd nodig hebben, dan laten we je dit zo snel mogelijk weten.

Als je het niet eens bent met onze reactie of de manier waarop we jouw klacht hebben afgehandeld, kun je contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk. Wij zijn bij deze organisatie aangesloten en hechten veel waarde aan een goede klachtenafhandeling.
 

Bij Installerendoejezelf.nl staan we voor kwaliteit en een goede service. Jouw tevredenheid is voor ons van groot belang. Aarzel dus niet om contact met ons op te nemen bij eventuele klachten of opmerkingen.
 



Sinds 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op (http://ec.europa.eu/odr .) Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.