• Dealer van alle grote merken
  • Snelle levering
  • Professioneel advies

Klachten

Oeps! Hebben wij de plank misgeslagen? Sorry!
Onze welgemeende excuses. Wij doen er alles aan om aan jouw verwachtingen te voldoen.
 

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over onze producten en of dienstverlening.
Wij willen je graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. Je kunt mailen naar: info@installerendoejezelf.nl

Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van jouw klacht ontvangt je van ons een bevestiging.

 

Wij zullen jouw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.

Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kun je ook altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.
 

SInds 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op (http://ec.europa.eu/odr .) Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.